בעלה של היולדת שחוברה לאקמו: "הימנעו מהסיוט הזה"

צבי טסלר 1 Comment on בעלה של היולדת שחוברה לאקמו: "הימנעו מהסיוט הזה"

בעלה של היולדת שמחוברת לאקמו לאחר שחלתה בקורונה ביקש להבהיר: "היא לא מתנגדת חיסונים, רק לא התחסנה עקב מידע כוזב… אם נצליח לגרום ולו לאישה אחת להימנע מהסיוט הזה – עשינו את שלנו"

צילום: יונתן סינדל/Flash90     
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעלה של היולדת שמחוברת לאקמו לאחר שחלתה בקורונה קורא לציבור להתחסן. "אם נצליח לגרום ולו לאישה אחת להימנע מהסיוט הזה – עשינו את שלנו".

הוא פנה לעיתונאית והסופרת אמילי עמרוסי וכתב: "חשוב לי שידעו שהיא לא היתה מתנגדת חיסונים. היא צעירה, בריאה, מחוסנת בכל החיסונים הקיימים. כך גם בנותיי, וכך יהיה בני שזה עתה נולד", כתב הבעל. "כמות המידע הסותר והכוזב סביב החיסון הספציפי הזה ערער את האמון שלה והיא חששה ממנו מאד".

"לאור התגובות, היה לי חשוב להבהיר שמדובר באישה אמיתית, מיוחדת מאין כמוה, עם משפחה, ילדים, בעל, קריירה". הוא הדגיש: "היא אישה צעירה, בריאה, ללא מחלות רקע, נטלה את כל התוספים האפשריים שחשבה שימנעו מהלך קשה של מחלה. והנה, למרות הכל, היא מורדמת כ-3 שבועות, מתוכם שבועיים על אקמו. אנחנו מתפללים ומחכים שתקום. שיהיה שבוע טוב, ובשורות טובות".

בהמשך, הוא כתב: "אם נצליח לגרום לאישה, ולו אחת, להמנע מלעבור את הסיוט הזה, עשינו את שלנו". הבעל אף ביקש להתפלל לרפואת אשתו, עינב בת אסתר.

יצויין, כי הסיכון של אישה הרה למות ח"ו כתוצאה מקורונה הוא 1 ל-600. גם הסיכון לנזק לעובר עולה פי 4 בהידבקות בקורונה במהלך היריון.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אחד לששמאות ושולש למאה מסתכן מי שמיתחסן לפי נתוני פייזר שכחתם 97% הצלחה .
    אישתו של בן דוד שלי התחסנה בשלישי כל השבת מפרקסת בהילל יפה רק לקרת מוצאי שבת יצאה מאנוש לקשה . מי יודיע לכם את הנתונים האלה.
    הרי אני לא יכול לבדוק מה שיבצו אותה בהגדרות של משרד הבריאות ,תנו לי לנחש ….